sobota, 18 stycznia 2014

Perfumy



Ja mam tak , że w zależności od pory roku i pogody zmieniam zapachy mam kilka swoich ulubionych i stosuję je :)

Wiosną uwielbiam

Kate Moss KATE 
Zapach jest taki sam jak wiosenny wiatr delikatny w  którym wyczuwam delikatne ciepło taki świeży .

Latem spryskuję się 

MaxMara
Ten zapach wydaje mi się lekko chemiczny , apteczny nie bardzo wiem jak go opisać , można by go porównać do Kate ale jest między nimi głęboka przepaść. 
Lubię go szczególnie wieczorem gdy robi się chłodniej a ja czuję go na sobie po całym dniu. 

Jesień 

So Elixir Purple od YR 

Jest taki słodki ale elegancki i ciepły a w dodatku bardzo trwały . 


Zima jest szczególna i ma swój zapach ....
Jessica S.
FANCY 

Jest tak słodki i tak ciepły ,że przy ciepłej  herbatce w ciepłym sweterku robi się miło i bardzo przyjemnie.

Na wieczór używam ....

KK Gold 
Ciepły , słodki , elegancki podobny to J.S. Fancy :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz