sobota, 18 stycznia 2014

Biżuteria

Która z nas nie lubi biżuterii ?

JA uwielbiam !!!

Lubię ładną biżuterię złotą , srebrną i nie tylko....



Kiedyś klasyczny złoty pierścionek czy srebrne kolczyki to było to co każdy posiadał ...
Teraz jest tyle pomysłów na biżuterię , że po przeglądnięciu kilku stron można dostać zawrotu głowy.
Srebro , złoto , platyna , pallad , drewno , skóra , plastik to tylko część materiałów z których powstają piękne naszyjniki , kolczyki , pierścionki , bransoletki i inne dodatki , które pięknie przyozdabiają nasz strój wyjściowy .




Ja osobiście jestem za klasyczną biżuterią .
Moim zdaniem pasuje ona do wszystkiego zawsze i wszędzie ale jestem również otwarta na inne propozycje.
Jestem fanką biżuterii firmy Apart .
Opinie na ten temat są podzielone ale mam troszkę wyrobów jubilerskich tej firmy i sobie chwalę.
Zauroczyła mnie kolekcja Lśnienie jest cudowna i bardzo oryginalna swego czasu gdyż teraz można już zauważyć sporo podobnej biżuterii w innych nawet prywatnych sklepikach .




Kolejną rzeczą , która mnie fascynuje są perły .
Niby takie proste i jakość szczególnie nie zwracające na siebie uwagi ale za to jakie  eleganckie .

Ze wszystkim dobrze się prezentują .
Klasyką jest mała czarna i perły ale one wyglądają dobrze równie w każdej innej stylizacji. 

A wy co lubicie?

Może coś bardziej oryginalnego ? 

Naszyjnik z suwaków?


Skórzana bransoletka ?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz